ProEXR File Description

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channels (chlist)
compression (compression): Zip16
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lineOrder (lineOrder): Increasing Y
pixelAspectRatio (float): 1
screenWindowCenter (v2f): [0, 0]
screenWindowWidth (float): 1
type (string): „scanlineimage“

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#-002#Objekt-Kanal 13.Y (float)
#-003#Objekt-Kanal 14.Y (float)
#-004#Objekt-Kanal 15.Y (float)
#-005#Objekt-Kanal 16.Y (float)
#-006#Objekt-Kanal 17.Y (float)
#-007#Objekt-Kanal 18.Y (float)
#-008#Objekt-Kanal 19.Y (float)
#-009#Objekt-Kanal 20.Y (float)
#-010#Objekt-Kanal 100.Y (float)
#0000#Objekt-Kanal 11.Y (float)
#0001#Mischen: Diffus+Schatten.blue (float)
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#0001#Objekt-Kanal 10.Y (float)
#0002#Mischen: Diffus+Schatten.blue (float)
#0002#Mischen: Diffus+Schatten.green (float)
#0002#Mischen: Diffus+Schatten.red (float)
#0002#Objekt-Kanal 9.Y (float)
#0003#Material-Leuchten.blue (float)
#0003#Material-Leuchten.green (float)
#0003#Material-Leuchten.red (float)
#0003#Objekt-Kanal 8.Y (float)
#0004#Material-Farbe.blue (float)
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#0004#Material-Farbe.red (float)
#0004#Objekt-Kanal 7.Y (float)
#0005#Illumination.blue (float)
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#0005#Illumination.red (float)
#0005#Objekt-Kanal 6.Y (float)
#0006#Glanzlicht.blue (float)
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#0006#Glanzlicht.red (float)
#0006#Objekt-Kanal 5.Y (float)
#0007#Global Illumination.blue (float)
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#0007#Objekt-Kanal 4.Y (float)
#0008#Ambient Occlusion.blue (float)
#0008#Ambient Occlusion.green (float)
#0008#Ambient Occlusion.red (float)
#0008#Objekt-Kanal 3.Y (float)
#0009#Objekt-Kanal 2.Y (float)
#0009#Spiegelung.blue (float)
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#0009#Spiegelung.red (float)
#0010#Objekt-Kanal 1.Y (float)
#0010#Refraktion.blue (float)
#0010#Refraktion.green (float)
#0010#Refraktion.red (float)
B (float)
G (float)
Objekt-Kanal 12.Y (float)
R (float)